Sitemizde şuan toplam 4567 film bulunmaktadır.

Batman Kara Şövalye Yükseliyor (2012) Türkçe Dublaj izle

4
14.989
FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
Batman Kara Şövalye Yükseliyor (2012) Türkçe Dublaj izle
Kara Şövalye Yükseliyor izle, Kara Şövalye Yükseliyor full izle, Kara Şövalye Yükseliyor hd izle, Kara Şövalye Yükseliyor türkçe dublaj izle, Bane öyle planlar yapmıştırki ne bruce nede batman onun bu planlarını engelleyemez. Kedi kadınıda kendi saflarına çeken bane gotham şehrini içinden çıkamayacağı bir kaosa sürükler.

Tür: Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2012

IMDB Puanı: 8.5

Yönetmen: Christopher Nolan

Oyuncular: Morgan Freeman , Christian Bale , Anne Hathaway , Gary Oldman , Marion Cotillard

Etiketler: , ,

BENZER FILMLER
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Batman Kara Şövalye Yükseliyor (2012) Türkçe Dublaj izle” filminde 52 Yorum bulunuyor.
  1. Aliberk - 3 sene önce demiş ki:

    Film gerçekten çok güzel.DC nin kalitesi hiç bir film ile kıyaslanamaz.Batman Bane Robın çok güzel işlenmiş.
    Bazıları asker hiç mi yok demişte filmde zaten askerler var.
    Gothamın gerçek bir şehir olmadığı bilmeyenler ve filmi başka yeriyle izleyenler var kısacası beklemeden izleyin.

  2. batu - 3 sene önce demiş ki:

    bok gibi donuyor ve göstermiyor

  3. talha - 3 sene önce demiş ki:

    cok sacma ızlemeyın zaman kaybı hıc asker yok hepsi polıs bu ne 1900lerdemısının asker nerde polıs var hep

  4. HASAN - 3 sene önce demiş ki:

    Ne kadar beceriksiz bir betmenmiş ya topuklu giyen kadınlardan dayak yiyor. O da yetmezmiş gibi bütün kurtarma işlerini onlara yaptırııyor. En kötü cüneyt arkın filmi buna 10 çeker . tüh yazık zamanıma.

  5. mustafa11 - 3 sene önce demiş ki:

    EN IYI BATMAN KARAKTERI CRISTIAN BALE MUTHIS PERFORMANS 2016 SERISINDE YOK AMA

  6. kıkıkı - 4 sene önce demiş ki:

    güzel film kesin izlenmeli

  7. efecan - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir filim

  8. weirdo - 4 sene önce demiş ki:

    Batman filmleri harika ama bir de güzel gösterse hiç duraksamasa film kaliteli olucak. Nerdeyse tam 2 saattir izlemeye çalışıyorum nasıl bi film sitesiyse mübarek iğrenç bu ne ya. Lütfen düzeltir misiniz cok fazla duraksıyo. Zaten asla bu siteye girmem insanı hılt verem ediyo.

  9. murat - 4 sene önce demiş ki:

    sıradan bı flim boş vaktı olan izlesin bence

  10. enes göktaş - 4 sene önce demiş ki:

    bütün partlar açılıyor 4. part açılmıyor neden acaba?

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      enes bey video partı silinmiş olabilir şuaz videoları hd olarak yenilemekle uğraşıyorum oda yenilenecek.

  11. Ataberk - 4 sene önce demiş ki:

    Robin değil Nitwing gencler bir DC fanı olarak bu hatayı fuzeltmek istedim Batman 4 tek adam öldüren süper kahraman Green Arrowdan sonra 😀 hadi iyi geceler admin guzel olmuş :Dd

    • UmutB - 4 sene önce demiş ki:

      Yalana bak o robin iki dk google da araştırma yapıp nightwing diyorsun robin blake in bu zamanlarında kullanacağı isim gelecekte yaşı 25 falan olunca nightwing olacak sonra bruce un cocuğu cıkıp gelcek ve o robin olcak 13 yaşında yani öyle bir google lik işi yok bunun bütün dc çizgiromanı ve kitaplarını okumak lazım birdaha sallamadan iyi düşün

  12. arda - 4 sene önce demiş ki:

    admin film ikide bir donuyo bende izleyemiyorum

    • admin - 4 sene önce demiş ki:

      arda bey bu konuda benim elimden gelen birşey yok videolar mail.ru da ekli ya server kasıyor ya sizin bağlantınızla alakalı.

  13. Duran - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel.Bayıldım

  14. yasin - 4 sene önce demiş ki:

    su ana kadarızledıgım en guzel fılmlerden bırı devamı gelmelı bence:)

  15. dogan - 4 sene önce demiş ki:

    Süper bir şey herkeze tavsiye derim

  16. ardA - 4 sene önce demiş ki:

    admin devamını getir batman 4 ü istiyoruz hepimiz cok güzel bir film bu arada

  17. Devrim - 4 sene önce demiş ki:

    Bu serinin devamı robin ve batman olarak devam edecek yeni bir batman çıkacak ve dedektiv te robin olacak

  18. Sefa - 4 sene önce demiş ki:

    Küçüklükten beri hep betmeni seviykrum bu son çıkan filmine hayranım 100 kere izledim sıkılmadım sonu çok duygusal betmenin yerinde olmak isterdim

  19. serdar - 4 sene önce demiş ki:

    bu film harika bence kesinlikle devamı gelicek 😀

  20. batman - 4 sene önce demiş ki:

    bence film bitmemeli boyle bi guzel film olama yha çok güzel ama arkadaşlar devamı yk yönetmen diyorki: bi hikaye bitmişse bitmiştir

  21. Erdem - 4 sene önce demiş ki:

    holley be adam yaşıyor bence bu filmin devamı kesinlikle gelmeli kanım dondu vallahi 😀

  22. arda - 4 sene önce demiş ki:

    film mütiş

  23. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    harika bir film bence devam etmeli

  24. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    Bencede güzel bir film hatta muhteşem defalarca izlediğim halde sıkılmadığım tek filim diyebilirim o yüzden bu filmin serisi devam etmeli oyuncularda zaten son derece profoyenelce oynuyorlar aynı oyuncularla kesinlikle devam etmeli…

  25. yavuz örs - 4 sene önce demiş ki:

    teşekkür ederiz KADİR GECENİZ MUBAREK VE KUTLU OLSUN İYİ YAYINLAR

  26. orkun - 4 sene önce demiş ki:

    len joker gercekte öldü devam etmez 😀

    • saane - 4 sene önce demiş ki:

      Manyak başka birisini kulanırla

      • Onur - 4 sene önce demiş ki:

        Filmde Öldü

  27. naci - 4 sene önce demiş ki:

    imbd puanı 10 olması lazım sanırım bu yeterli : )

  28. alper - 4 sene önce demiş ki:

    ya çok korktum öldü diye

  29. emir - 4 sene önce demiş ki:

    fena bence devamı gelmeli

  30. şimşek - 4 sene önce demiş ki:

    süper birşey bence devamı gelmeli

  31. Ömer - 4 sene önce demiş ki:

    Müthiş her konuda iyi bir film fakat bu serinin son filmi birdaha yok 🙁

  32. esra - 4 sene önce demiş ki:

    ben affeclk istemiyoruzzzzzz

  33. kadir - 4 sene önce demiş ki:

    çok başarılı bir film özellikle Christian Bale favori karakterim.. ne filmde oynasa hep on numara oynuyor işi biliyor. inşallah devamı gelir filmlerinin..

  34. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    Devamı Gelmeli

  35. tronus - 5 sene önce demiş ki:

    süper

  36. yaşar duha ertürk - 5 sene önce demiş ki:

    süper izledim

  37. ne lazım - 5 sene önce demiş ki:

    boşuna izlemeyin part 3 yok

  38. Çağatay - 5 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar yanlış bilgileriniz var Nolan serisi artık bitiyor yani batman değişiyor kedi kadın sadece ve sadece bu blümlüktü Yeni yeni Batman olacak ve robinde şu an ki arkadaş olarak kalacak batman 4 diye birşey yok Batman 1 başlayacak

  39. ömer - 5 sene önce demiş ki:

    adamsıııııııııın!

  40. metin - 5 sene önce demiş ki:

    bu final felan değil robin ortaya çıktı artık kedı kadının çıktıği gibi batman robin kedı kadın mükenmel bir takım olacaklardır

  41. nuri - 5 sene önce demiş ki:

    Hala yorumlaramı bakıyorsun dostum ? Hemez İzlemelisin 😉

  42. Okan - 5 sene önce demiş ki:

    muhteşem 4. serisinide heyecanla bekliyorum inşallah çıkar

  43. gfs - 5 sene önce demiş ki:

    güzel

  44. ismail - 5 sene önce demiş ki:

    yenı bır fılm ıstıyoruz batman devam etsın

  45. Hakki - 5 sene önce demiş ki:

    Super

  46. jackie - 5 sene önce demiş ki:

    her ne kadar batman filminin final bölümüde deseler bana göre devamı gelir gibi batmanin yardımcısı robin de ortaya çıktı al sana yeni bi film daha çeksinler de zaten güzeldi film 😉