Sitemizde şuan toplam 4562 film bulunmaktadır.

Ruhlar Bölgesi 1 (2011) Türkçe Dublaj izle

67
84.438
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Ruhlar Bölgesi 1 (2011) Türkçe Dublaj izle
Ruhlar Bölgesi 1 izle, Ruhlar Bölgesi 1 full izle, Ruhlar Bölgesi 1 hd izle, Ruhlar Bölgesi 1 türkçe dublaj izle, Josh ile renai eski bir eve taşınmak zorunda kalırlar. Üç çocukları vardır. Düzenli ve mutlu bir yaşam sürdükleri sırada çocuklardan biri kaza gecirip komaya girer. Artık korku dakikaları nın sırası gelmiştir.

Tür: En İyi Filmler, Gerilim Filmleri, İmdb 7+ Filmler, Korku Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2010

IMDB Puanı: 7.3

Yönetmen: James Wan

Oyuncular: Rose Byrne , Patrick Wilson , Leigh Whannell , Ty Simpkins , Barbara Hershey

Etiketler:

BENZER FILMLER
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Ruhlar Bölgesi 1 (2011) Türkçe Dublaj izle” filminde 102 Yorum bulunuyor.
  1. Yusuf - 10 ay önce demiş ki:

    Ttnetin aq zırt pırt durdu bi adamakıllı izleyemedik onun dışında güzel film

  2. berkjqre - 11 ay önce demiş ki:

    Abİ fİlM SüPeR

  3. Sema - 1 sene önce demiş ki:

    Zaman kaybi

  4. Taha - 1 sene önce demiş ki:

    Pargalı Ibrahim napıyo orda lan

  5. Kasıyor - 1 sene önce demiş ki:

    Abi film baya kasıyor

  6. oyun poltar - 1 sene önce demiş ki:

    dünyanın en korkunç filmi

  7. yigit - 2 sene önce demiş ki:

    39:20 dk da neden Josh un yanında hayaleti yok yada ben mi göremedim

  8. ceeren - 2 sene önce demiş ki:

    oscar almış televziyonda izledim gene izliomm..

  9. ad3mkaraca - 2 sene önce demiş ki:

    Anlamayanlar için; adam çocukken gittiğinde bedenine giren kendisi değildi. Yani aslında Josh aslında hiç Josh olmadı. Ki astral seyehata gittiğinde kendisinin çocukluğunu görmüştü. Yani gerçek Josh o zamandan beri farklı bir boyutta. Anlamamış olanlar saçma, gereksiz diye yorum yapmış.

  10. ümit - 2 sene önce demiş ki:

    ilk cıktıgındada izlemiştim unutmuusm ama o zmn astral seyehat hakkında bılgım yoktu suan bu fılmden sonra tek yapacagım seyehat boyutlar arası degıl sehırler arası olur 🙂 kı bu arada hıç denemdım astral seyehatı denemeyede niyetim yok

  11. Slcn - 2 sene önce demiş ki:

    Böyle bi salaklık olamaz son sahnede o kadar bağırdı adam elisi boğarken kimse nasıl duyamadı iş olsun saçmalık çok sinirlendim

  12. oyunçılğını - 2 sene önce demiş ki:

    yarisina baktiimda artık altıma sışdım ve filmi kapatpak isdedim sonra cesaretlendim ve sıca sıca filme bakdim

  13. maide özge - 2 sene önce demiş ki:

    vizelerden sonra altımıza sıçmak iyi geldi 😀

  14. Abdurrahman demiröz - 2 sene önce demiş ki:

    Güzel korkunç film

  15. ysr - 2 sene önce demiş ki:

    2.part bitti çocuk kaybolmuş bi konum attın çocuğa gelir geri

  16. cenkroys - 2 sene önce demiş ki:

    5 para etmez pisman oldum vallla astral seyehat böyle mı oluyomus ıyıce abartmıslar hiçde tat alamadım heycanla baslamıstım ne yazıkı tadı kalmadı

  17. BugraMan - 2 sene önce demiş ki:

    Film baya iyiydi ben ilk 2 part birgün son part başka bir gün izlemek zorunda kaldım ama çok iyiydi birde sabah izlemeniz önerilir 🙂

  18. yiğit - 2 sene önce demiş ki:

    süper filmm 2. izleyişim süper valla

  19. Beren - 2 sene önce demiş ki:

    Lan vay be Adamların Yaptığı filme bak Cinli filmlerden korkmuyodum bunda altıma sıçtım

  20. Bet - 2 sene önce demiş ki:

    Yorumlarda aşırı derecede abartılmış film. Vasat ve saçma sapandı. Hayatımızdan çalınan bir buçuk saatten başka birşey değil. İzlemeyin derim.

  21. metin - 2 sene önce demiş ki:

    abi yemin ederimki film süppperrrr

  22. Şafak - 2 sene önce demiş ki:

    Baya bir korktuk 4 kişi izledik sıçtık diyebilirim 😀

  23. şpevval - 2 sene önce demiş ki:

    korku filmi süper ama hep kesiliyor

  24. Almilla - 3 sene önce demiş ki:

    bu filmi kesinlikle izleyin ben bu zamana kadar izlememiştim arkadaşım önerdi izleyeyim dedim ama cidden çok iyi bir filmmiş konu gerilimi korkusu çok iyiydi sürükleyici ve etkileyici tamam bir kaç yerleri saçma ama her filmde vardır 😀 neyse izleyin adamın oyunculuk mükemmel 10/10

  25. Çiçek - 3 sene önce demiş ki:

    Yaratıklar çok saçma 😀 ama film iyi .

  26. bro - 3 sene önce demiş ki:

    kuzenle izlioz sıçtık ben böle filmin **********

  27. gülşen - 3 sene önce demiş ki:

    kesinlikle zamn kaybı 🙂

  28. AHMET ÖZER - 3 sene önce demiş ki:

    ÇOK KALİTE BİR FİLM AMA RAFADAN TAYFANIN YANINDAN GEÇEMEZ 8.9/10

  29. Pelin?? - 3 sene önce demiş ki:

    Gayet guzel Ben began dim herkeze tavsiye ederim ve gercekten korktum

  30. ismini vermek istemeyen vatandaş - 3 sene önce demiş ki:

    BENCE GAYET İYİ SAÇPA SAPAN BİR FİLM KESİNLİKLE DEĞİL 2 VE 3 DE İZLEYİN BENCE KÖTÜ DİYENLER İZLEMEMİŞTİR.

  31. Shazowski! - 3 sene önce demiş ki:

    Beyler film neden kötü diyorsunuz anlamıyorum en azından astral seyahat diye bişey var ayrıca 1. filminde geçen bazı olaylar 2. filminde neden oldugunu gösteriyor.

  32. Taliha - 3 sene önce demiş ki:

    Film bir harika. Korkunc degil diyenler 15 yasindasiniz herhalde. korkmadim ki korkmadim ki eheheheh.
    Hm astral seyahat bu filmle bi anlam buldu bence. Kurgu hikaye hepsi süper.

  33. Sena - 3 sene önce demiş ki:

    film harikaa ve muhteşem saçma sapan yorumlarınız sizin beyninizin gidik olduğunu gösterir işte film diye ben buna derim kim ne derse desin film harikaaa 😀 😉 ve oyuncularda gayet iyi

  34. onur - 3 sene önce demiş ki:

    neden bukadar kötü yorum yapılmış anlamsız güzel mi evet ama harika denmesi çok zor hikaye ve kurgu iyi ama karakter seçimleri vasat

  35. RobertJR - 3 sene önce demiş ki:

    Bakin filim cidiyim konusu y9netmen yapamamis kormuyosun dalga gecmek icin izleye bilirsiniz yapamamislar yani berbat :/

  36. ali - 3 sene önce demiş ki:

    testeredeki ”adams”ı Gördüğüme sevindim ama film berbat korku filmi dediğin konuyla işi ele alıcak..bundaki birinin seni korkutup ödünü patlatıp bi süre sonra geçmesi gibi…

  37. Büşra Türk - 3 sene önce demiş ki:

    Film tamamen astral seyahat üzerine kurulmuş. Hikaye gerçekten çok iyi ama filmdeki yaratıklar çok saçma. Sonu alışılmışın dışında çok iyi bitiyor. Kesinlikle zaman kaybı olduğunu düşünmüyorum.

  38. sena - 3 sene önce demiş ki:

    film dehşet 2. hmn sonra izleyin 2.si dha bi dehşet ama 3.sü dha yeni vizyona düştü ve farklı kişiler vr sadece elis ve adamları hariç ve fragmana göre önceki ruh karakterleride var gerilim istiyorsanız eğer izleyin teşekkürler …. (10-10)
    🙂

  39. Tolga - 3 sene önce demiş ki:

    Film İzlemeye Değer Kulaklıkla Kesinlikle İzlemeyin Şiddetle Karşı Çıkıyorum 🙂 Sonu Süpriz Bir Şekilde Bitiyor 🙂 Mutlu Son Derken Bir Anda İşer Tersine Dönüyor . . .

  40. gökhan - 3 sene önce demiş ki:

    benhayatımda bukadar berbat saçma bir film görmedim tam anlamıyla berbatın ötesi

  41. Melih - 4 sene önce demiş ki:

    Film kaliteli bir hikaye içeriyor.Gizem sevenlerin izlemesini tavsiye ederim.Tabi hemen ardında 2. seriyi de izleyin daha iyi olur sizler için.Korkmak isteyenlere ise bu filmi önermek saçma olur.Bu film daha çok konuyu ele almış ve entrikalarla dolu ben beğendim. 3.serisi sinemaya 5 Haziran 2015 tarihinde gelecek.O filmine de sinemaya gideceğim.

  42. meryem and memmedaqa - 4 sene önce demiş ki:

    cok guzel dizi benim 12 yasim var bence biraz korkunc pek diyil bazi yerlerde guldummm ha ha xexe)))

  43. baris - 4 sene önce demiş ki:

    ben ve kardeşim izledik cok güzeldi ve cok korkunctu ve cok meraklıydı benim kardeşim 7 yaşındaydi bide 😀

  44. MaQaMeD - 4 sene önce demiş ki:

    bunada qorxunc desem mene gulerlereee hec de qorxunc deyil

  45. erkan - 4 sene önce demiş ki:

    fena korkunç 😀

  46. ELİF - 4 sene önce demiş ki:

    cidden çok korkunç ya tek b aşıma ızledım bıde

  47. alper - 4 sene önce demiş ki:

    Allah’ını seven izlemesin yorumlara aldanmayın komedi izleyecekseniz ayrı tabi

  48. TUNCAY - 4 sene önce demiş ki:

    film cok korkunc ve guzel izlemeyenlere izlemeyi tavsiye ediyorum ben bu filme 10 uzerinden 10 veriyorum iyi seyirler herkese

  49. tiziano34 - 4 sene önce demiş ki:

    Film gerçekden güzel….bizim deyimimizle cin çırakma gibi bişey..

  50. kaan - 4 sene önce demiş ki:

    film hakkaten korkutucu bir film favori filmim korku seansı ama bu film çok dehşet korkutucu ve ürkütücü bir film şuan henüz filmi izleme aşamasındayım ama izlemeyede gerçekten korkuyorum ama merakımdan dolayı izleyeceğim ve izlememiş olanlarada şiddetle tavsiye ediyorum 10 üzerinden 10 veriyorum

  51. jason baby - 4 sene önce demiş ki:

    sıradışı bir hikayesi olan sürükleyici biraz da gerilimli ama korkunç değil izleyin yani benden söylemesi;))

    • berat - 4 sene önce demiş ki:

      film güzeldi qfazla korkunç değil .

  52. djfyghc - 4 sene önce demiş ki:

    ödüm bokuma karıştı hayvani oldum 2. sini mutlaka seyredicem

  53. ezgi - 4 sene önce demiş ki:

    efektler gerçekçi değildi

  54. Yusif - 4 sene önce demiş ki:

    muhtesem film tavsiye ederim

  55. mustafa - 4 sene önce demiş ki:

    süper bir film kesinlikle izleyin

  56. Nigar - 4 sene önce demiş ki:

    sonunda nouyooooooo?????????

  57. muhtesem - 4 sene önce demiş ki:

    korku seansı10 üzerinden10 numara ruhlar bölgesi 10üzerinden 5 numara verdim kanlı tiksindirici filmler gibi iğrenç değil sıkılmadan seyredilebilir yönetmen James van çok iyi iyi seyirler

  58. arda - 4 sene önce demiş ki:

    ya abi korkunç ta filmin amacı yok berbat

  59. Sibel - 4 sene önce demiş ki:

    Film çok sürükleyici süper beğendim kesinlikle tavsiye ederim

  60. lale - 4 sene önce demiş ki:

    astral seyahat ile ilgili bir film ve gerçekten çok güzel olmuş 🙂

  61. zehra - 4 sene önce demiş ki:

    hiç korkunç degildi ama eglenceli di

  62. CANAN - 4 sene önce demiş ki:

    Korku seansı dahada guzel bana sacma geldı o hayalet oluler vs begenmedım

  63. Aras Gezer - 4 sene önce demiş ki:

    Film 2 35:1 formatında 16:9 genişletilmis,onun disinda herşey güzeldi,birde 2 yi önden izledim sanırım ters oldu=)

  64. muhittin - 4 sene önce demiş ki:

    film cok güsel izleyin tavsiye (((TŞK ADMİN)))

  65. aleynaa - 4 sene önce demiş ki:

    süper süperrr 😀 bayıldım tek kelimeyle 😀

  66. Mertcan - 4 sene önce demiş ki:

    Dabbetul arz serisini izledikten sonra bu filmin çok korkunç olmadigini söylemeden gecemicem filmin bence fazla puani yoktur bide olay sadece evde gecior ama bitişi güzel çünkü adam ruhlar boyutuna geçtiğinde oğlunu kurtarior ama tam aynanin karsisinda canavari görüp aldanior fakat canavarın olduğu yerde kendi bedeni var o yüzden oradan uzaklasip kendi bedenini aradigi için canavarinda adamin bedenine kolay bi şekilde girmeyi basarabiliyor

  67. serenay - 4 sene önce demiş ki:

    aslında korku seansı daha güzel bunda fazla korkmadım ama mutlaka korku seansını izleyin o kadar güzel ki bi günde 8 kere izledim ama gece uyumak zor oluyor baya korkunç 🙂

  68. revane - 4 sene önce demiş ki:

    cok guzel ve secilen film.bakmaga deyer

  69. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    kötü diyenler sabah izledi galiba gece izleyinde bi görüyüm sizi benim gibi yarısında ışığı açarsınız gerile gerile bi hal oldum 😀

  70. furkan - 5 sene önce demiş ki:

    bence kötü vakit kaybı dehteş gecesini izleyin mükemmel diceksiniz bu ruhlu filmler insana sağ sol baktırıyor evin içine baktırıyor 😀

  71. alis - 5 sene önce demiş ki:

    çok korkunç 10 yaşında olmmama rağmen sonuna kadar izledim herkeze tercih ederim super

  72. emenike - 5 sene önce demiş ki:

    çok kötü film

  73. polat - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama adamın arkasındaki o şey maske çok iyi yapmışlar

  74. Asef - 5 sene önce demiş ki:

    Vay arkadaş tek kekesinlikle kelimeyle mükemmel bir film kesinlikle izleyin Muhteşemmmm

  75. berna - 5 sene önce demiş ki:

    Hayatımda böle bir film görmedimm. 2. Bölümünüde izlemelisiniz ultra güzel hayran kaldım bayıldım helal olsun filmden bal damlıyo

  76. bahoz - 5 sene önce demiş ki:

    adminim..çok saol sana minnetarım gerçekten.bu film diğer bütün sitelerde ekranın yarısını kapatarak veriyorlar.sadece bu sitede tam ekran…çok teşekkür ederim..

  77. Burak - 5 sene önce demiş ki:

    abi izlemeye korktum valla

  78. canan - 5 sene önce demiş ki:

    film güzel gidiodu sonu güzel olmadı bence adam yaşlı kadına yenikmi düştü zaten korku filmlerinin sonu hep kötü biter mk

  79. blabla - 5 sene önce demiş ki:

    film cok surukleyıcı dehset birşey hele sonu en mükemmel 2 yide izleyicem

  80. krallninja - 5 sene önce demiş ki:

    dehşet bir film ama kırmızı yaratığın maske taktığı belliydi neyse bidahakine iyisini yprsnz

  81. krallninja - 5 sene önce demiş ki:

    dehşet bir film çok beğendim ama kırmızı canavarın maske olduğu çok belli bidahakine daha iyisini yprsnz

  82. onur emeklı - 5 sene önce demiş ki:

    gercekten etkıleyıcı bı fılm olmus

  83. sevda - 5 sene önce demiş ki:

    fena değil ama cok durağan olmus

  84. elif - 5 sene önce demiş ki:

    çok beğendim çok güzeldi 🙂

  85. Ceylan - 5 sene önce demiş ki:

    Harika bir film nerrdeyse altıma yapacaktım ama tek kelimeyle harika 😀

  86. bilal - 5 sene önce demiş ki:

    süper film tavsiye ederim

  87. Ellian - 5 sene önce demiş ki:

    Harika bir film olmuş.. Tek izledim biraz da korktum açıkçası:D ama gerçekten izlediğim korku filmleri arasında en iyisi buydu sanırım.. Tek kelimeyle süper..=)

  88. BUSE - 5 sene önce demiş ki:

    BUNE YA ALTIMA ETİM HELALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL KANKALARA SELAM

  89. SON URFALI HANİFİ - 5 sene önce demiş ki:

    filim gerçekten sürükleyici ve korkunç yapana da helal olsun çk korku filimi izledim ama bu kadarını görmedim 🙂

  90. ibrahim - 5 sene önce demiş ki:

    süper filmm

  91. Meltem - 5 sene önce demiş ki:

    Bir kere daha izlemiştim önceden ama uzun süre sonra tekrar ailecek izledik ışıklar felan kapalı cok mükemmel bir film olmuş 😀

  92. musti - 5 sene önce demiş ki:

    harika astral sayehatı biraz değişik ele almışlar ama süperrrrr

  93. merve ve papatya - 5 sene önce demiş ki:

    film güzeldi tavsiye edilir.

  94. husnanur - 5 sene önce demiş ki:

    guzel

  95. haylaz - 5 sene önce demiş ki:

    hiç güzel değil

  96. filmkolik - 5 sene önce demiş ki:

    film gerçekten harika. birincisinin sonunda açık bırakılan neredeyse her şey ikincisinde açığa kavuşuyor. gerçekten şuana kadar izlediğim filmler arasından benim yok artık dediğim çok az film olmuştur. o kadar harika bağlanmış ki olaylar… Birincisinden sonra sakın bu ne böyle demeyin. ikincisinde anlayacaksınız her şeyi. birincisi o kadar korkunç gelmeyebilir. çünkü hatırlatmak isterim 2011 yılına ait bir film. ancak benim düşüncemde ruhlar vs çok kaliteli olmasa bile bence ürkütücüydü.ikincisinde emin olun korkacaksınız. izlemeden geçmeyin hayatınızın hatası…

  97. oxygen - 5 sene önce demiş ki:

    ruhlu filmler klişe olur diye genelde izlemem ama içine astral seyahat ögesini yerleştirmişler..gayet hoş,izlenilebilir bi film olmuş.. 2.sini de mutlaka izliycem 🙂

  98. Nursin çelik - 5 sene önce demiş ki:

    ohaaa böle bişey yok süperdi zaten bu saçma sapan kanlı yaratıklı maskeli korku filmlerinden bıkmıştım onlar gerçektan çok sıradan bu film başkaaaaaa izlemeye değer 2. bölümün de izlicemm süper bu arada tek başınayım biraz korktum ama izlicem değerrrr 🙂

  99. büşraa - 5 sene önce demiş ki:

    izlemeye değer.. gercekten cok değişik ve güzel bir film.

  100. aykan - 5 sene önce demiş ki:

    komedi olarak izlenir sadece kesinlikle zaman kaybı

  101. nida nur - 5 sene önce demiş ki:

    süper filim ya 1.sini izledim daha bugün süper ötesi süperrrrrrrrrrrr hayran kaldım süper reytink kazanmıştır yapana da helal olsun çk korku filimi izledim ama bu kadarını görmedim 🙂